מהי התיישנות מכוונת, איך היא עוזרת אנשים שמוכרים לנו דברים ואיך קשורה למאמנים ולספורטאים?
בשנת 1954 נשא סטיבן ברוקס הרצאה למפרסמים ולמעצבים שהציגה את המונח "התיישנות מתוכננת". כדי לגרום לאנשים לקנות עוד מוצרים, כדאי להפסיק לעצב ולשווק מוצרים שיחזיקו מעמד הרבה זמן ויעבדו היטב. במקום זאת, כדאי לשווק מוצרים שמשתדרגים כל הזמן ומתקלקלים/מפסיקים לעבוד אחרי תקופה יחסית קצרה. את התוצאות אנחנו חווים היום.
איך זה קשור למאמנים ולספורטאים? בסרטון: