אנחנו רואים את עצמנו בתאורים שיכולים להיות תקפים להרבה אנשים.
"רוצה להצליח בחיים?"
(כן... מי לא.)
"הסרטון הזה מתאים לכל מי שרוצה להיראות יותר טוב לקראת הקיץ."
(יש מישהו שהיה רוצה להיראות פחות טוב..?)
"התכנית הזו מתאימה לכל מי שמחפש להגיע לרמה הבאה!"
(אה, אז היא בטח מתאימה לי, כי אני אשמח להגיע לרמה הבאה!)
זו הסיבה שאסטרולוגיה וגרפולוגיה עובדות, וזו גם הדרך הכי נוחה למכור לנו מוצרים ותכניות שאנחנו לא בהכרח צריכים.
כדאי להיזהר מאמירות כלליות, ולשאול את עצמי למה בכלל יש צורך לפרסם את המוצר הזה.
האם הייתי קונה אותו (או חושב עליו...) אם לא הייתי צופה בפרסומת?
אם התשובה היא שלילית, סימן שאני לא באמת צריך אותו.